سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسشی درباره فضاسازی های صورت گرفته پیرامون احتمال تکرار تجاوز نظامی به ایران گفت: جنگ روانی و فضاسازی رسانهای علیه کشور، بخشی از راهبرد طرف مقابل برای اعمال فشار بر ایران است و امر تازهای محسوب نمیشود. آنچه برای ما اهمیت دارد این است که با تمام توان و با همه وجود، مراقب رفتارهای طرفهای مقابل هستیم و در دفاع از کیان ایران، نیروهای مسلح ما ذرهای اهمال و اغماض نخواهند کرد.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.