غریب‌آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می‌کنیم

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 00:26
معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت تاکید کرد: مسئولیت عاملان جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت، در صفحه شخصی خود نوشت: سردشت فقط قربانی بمب‌های شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاح های غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند.

وی افزود: مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.