توقیف موتورسیکلت با ۳۳ کیلو بار تریاک در بستک

خبرگزاری مهر پنج شنبه 18 دی 1404 - 13:45
بستک- فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: با تلاش همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان بستک در بازرسی از راکب یک دستگاه موتورسیکلت بیش از ۳۳ کیلو حشیش و تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اکبر شیخی در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از قصد جابجایی و انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی صحت موضوع، با تشکیل تیمی به محل و مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام و با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه مهران حین گشت زنی در محدوده روستای کنارزرد به راکب یکدستگاه موتورسیکلت در حالی که یک گونی به همراه داشت، مشکوک شده و دستور توقف دادند.

سرهنگ اکبر شیخی اظهار داشت: راکب موتورسیکلت بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی در یک عملیات ضربتی پلیسی متهم دستگیر و در بازرسی از کیسه همراه وی مقدار ۳۲ کیلو حشیش و یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در بسته‌های کوچک کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.