ورزش زنان » ایرانبه گزارش
خبرورزشی، پریناز حاجیلو، ملیپوش تنیس روی میز به پیگیری تمرینات خود در شرایط توقف فعالیتهای ورزشی اشاره کرد و گفت: با شیوع کرونا قرنطینه شدم و با پدرم تمرین میکنم. بدنسازی هم انجام میدهم چون باشگاهها تعطیل هستند اما خوشبختانه در خانه میز دارم.او در مورد تاثیر تعطیلیها بر آمادگی پینگپنگبازان بیان کرد: قطعا تاثیر گذاشته است چون هر چه در خانه با پدرم تمرین کنم مثل حریف تمرینی در باشگاه نیست. علاوه بر این در اردوی تیم ملی بودیم و تمرینات خوبی داشتیم اما به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد. با اینحال مجبور هستیم با این شرایط کنار بیاییم اما بعد از گذشت دو یا سه هفته دوباره آمادگی خود را به دست میآوریم.حاجیلو در مورد عملکرد خود در سال ۹۸ گفت: مصدومیت خیلی سختی داشتم و نزدیک چهار ماه بازی نکردم. همه مسابقات ایرانی، تورهای خارجی و مسابقات آسیایی را از دست دادم اما دو هفته بعد از بازگشت به جریان رقابتها در تور ایرانی سوم شدم و بعد از گذشت چهار هفته در انتخابی تیم ملی خیلی خوب کار کردم و نفر چهارم شدم.این بازیکن در مورد شانس ایران برای حضور در جمع ۳۲ تیم مسابقات جهانی که مهرماه برگزار میشود، گفت: با عملکرد خوبی که داشتیم دو سال پیش در دسته دوم مسابقات جهانی باقی ماندیم و چند رده خود را ارتقا دادیم. امیدوارم که امسال هم با تمرینات و اردوهایی که فدراسیون در نظر میگیرد، بتوانیمجایگاه خود را بالاتر ببریم.حاجیلو در پایان گفت: امیدوارم این بیماری زودتر تمام شود و همه ورزشکاران و مردم به روال عادی زندگی خود برگردند.
منبع خبر "
خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.