کشف کالای قاچاق گمرکی در بندرلنگه

خبرگزاری مهر سه شنبه 30 دی 1404 - 09:55
بندرعباس- مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از کشف کالای قاچاق گمرکی در بندرلنگه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث حسن پور گفت: پرونده قاچاق کالا به ارزش ۲ میلیارد و ۲۶۳ هزار ریال کشف شده در شعبه اول تعزیرات حکومتی بندرلنگه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها و تحویل آنها به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال جزای نقدی و ممانعت از فعالیت شخص حقوقی به مدت ۲ سال محکوم کرد.

حسن پورگفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده متخلف ردیف دوم را به پرداخت چهار میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه متخلفان را در مجموع به پرداخت ۳۱ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

حسن پور گفت: اداره گمرک بندرلنگه، محموله های قاچاق شامل کاهو رسمی، گل کلم، کلم پیچ، ملون و هندوانه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.