دستگیری ۱۰ نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات در مرودشت

مشرق نیوز شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:28
فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۱۰ نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا نوشاد، فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: در جهت تأمین نظم و امنیت مردم، با رصد اطلاعاتی و اشراف کامل مأموران بر تحرکات لیدرهای اصلی و عوامل اغتشاش در شهرستان مرودشت، ۱۰ نفر از عوامل اصلی که با اعمال خشونت آمیز، اقدام به ایجاد ناامنی، سلب آرامش و آسایش شهروندان و تخریب اموال عمومی و دولتی کرده بودند شناسایی و در یک عملیات ضربتی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه از این متهمان ۳ قبضه اسلحه کلت کمری شکاری و ساچمه زنی به همراه ۱۶۱ تیر مربوطه، ۱۰ قبضه قمه و چاقو، کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ضمن توقیف یک دستگاه وانت پراید که اقدام به حمل لاستیک به هسته تجمع می‌کرده است، نیز توقیف شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه متهمان به مقر انتظامی منتقل و در بازجویی اولیه به بزه انتسابی اعتراف و ضمن تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضایی و سپس روانه زندان شدند، گفت: برخورد قاطع با عوامل آشوب تا دستگیری همه آن‌ها ادامه دارد و از مردم درخواست می‌شود هرگونه اخبار مرتبط را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.