مصرف گاز استان قزوین همچنان افزایشی است

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:30
قزوین- مدیرعامل شرکت گاز قزوین از افزایش مصرف گاز در استان خبر داد و گفت: میزان مصرف گاز استان در شب گذشته با افزایشی بیش از ۸۰ هزار مترمکعب به ۱۶ میلیون و ۱۴۸ هزار مترمکعب رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد دانائی با بیان اینکه کاهش دما و برودت هوا عامل اصلی افزایش مصرف گاز در استان است، اظهار کرد: رقم ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته، بیشترین میزان مصرف گاز استان در طول فصل سرد سال جاری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به میزان مصرف گاز در شهرستان‌های مختلف استان افزود: شب گذشته شهرستان قزوین با مصرف ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب، بیشترین و شهرستان آوج با مصرف ۱۷۱ هزار مترمکعب، کمترین میزان مصرف گاز را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: در همین بازه زمانی، مصرف گاز شهرستان آبیک ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب و شهرستان بوئین‌زهرا ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار مترمکعب ثبت شده است.

دانائی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های تاکستان و البرز نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار و یک میلیون و ۶۷۰ هزار مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند.

وی در پایان با تأکید بر همراهی و همبستگی مردم استان در مدیریت مصرف انرژی، گفت: انسداد دریچه‌های کولر، جلوگیری از هدررفت گاز، خاموش کردن وسایل گرمایشی در فضاهای بلااستفاده و تجمیع محل سکونت اعضای خانواده، نقش مؤثری در کاهش مصرف گاز و پایداری جریان آن در سطح استان و کشور دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.