سرکوبگر صدایش کردند مأموری را که نه سلاح داشت نه دفاع؛ همان داعشیهای از خدا بیخبر که پیکرش را قطعهقطعه کرده و به آتش کشیدند.
به گزارش فارس، سلاخی در واژه یعنی چه؟ پاسخ: پوستکَنی یا سَلّاخی، کندن پوست کالبد جانوران یا انسان پس از کشتن را گویند. در واژگان سیاسی از این گزاره، بیشتر برای توصیف «کشتن به صورتی فجیع» استفاده میشود. معمولاً از فرد قربانی با عنوان «سلاخیشده» یاد میشود.
سلاخی مأموران پليس و نیروهای بسیجی این روزها دیگر موضوع باور نکردنی و تعجب برانگیزی نیست؛ کم و بیش در موردش شنیده یا از رسانه ها برخی روایات و مات شده تصاویرش را دیدهاید؛ از سوختن بسیجیهای پاکدشت گرفته تا اربا اربا کردن پلیس قم با ۵۸ ضربه چاقو یا سوزاندن تازه داماد ۲۱ ساله یگان ویژه.
اما روایت امروز شهادت دو مامور پلیس در مرودشت وحشتناک تر از آن است که فکرش را بکنی، تمام محاسبات رفتار آدمیزاد را زیر سوال می برد، یعنی تا کجا یک آدم می تواند پیش برود... .در مرودشت قصه سلاخی مأموران پليس یا همانها که سرکوبگر نامیده بودنش قصه عجیب و غریب و باورنکردنی از رفتار به ظاهر انسانهایی بود که افراد بی دفاع و بی سلاح را تنها گیر انداخته و هر آنچه که در توان از توحش داشتند به اجرا گذاشتند.
قصه شهادت دو مأمور ۲۴_۲۳ ساله پلیس که در مرودشت با چاقو و قمه و میله مورد حمله قرار گرفته، بعد دست و پاهایشان را قطع کرده، میله در چشمان فرو کرده و بدن را آتش زده و طناب به دور گردن بسته و پیکر بی جان را روی زمین کشیده و جسارت به جسم بی جانشان کردند دیگر قصه نیست روایت کربلاست.
یکی از آنها ابوالفضل مقدسی بود؛ آقازاده نبود و حامی نداشت، پلیس بود و حق تیر نداشت اما بچه یک خانواده از ساری بود، عزیزدل پدری که معلول بود و مادری که چشم امیدش به پسر دسته گلش بود... غریبانه و مظلومانه همان گونه که به مادرش قول داده سر بلند شد اگرچه پیکرش را اغتشاشگران قطعه قطعه کرده و سوزاندند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.