کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد تومانی در دام پلیس

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:36
فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیارد تومانی طلا و جواهر با ۹۶ شاکی در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار علی محمدی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وصول شکایتی از شهروندان مبنی بر اینکه یک نفر طلافروش با سوء استفاده از اعتماد مردم و سایر طلافروشان با روش خرید طلا و شمش طلا از آنان کلاهبرداری و متواری شده است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، متهم را با اشراف اطلاعاتی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی که در یکی از شهرستان‌های همجوار مخفی شده بوده، دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به اعمال مجرمانه خود و کلاهبرداری از ۹۶ شهروند شهرستان‌های اهر، کلیبر و ورزقان، با همکاری همدستان خود معترف شد؛ که شناسایی و دستگیری همدستان وی نیز در دستور کار می‌باشد.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با هنجارشکنان و مجرمان به شدت برخورد می‌کند و تمام دغدغه پلیس آرامش وامنیت روانی شهروندان در جامعه است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.