کشف ۵۸۰۰ قبضه سلاح سرد توسط پلیس شهرضا

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:39
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هزاران سلاح سرد غیرمجاز در یک خودروی سواری در شهرضا خبر داد و بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان تجهیزات خطرناک تأکید کرد.

سردار حسین بساطی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا حین انجام مأموریت‌های کنترلی و پایش خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو، تعداد ۵ هزار و ۸۰۰ قبضه انواع سلاح سرد غیرمجاز شامل چاقوهای ضامن‌دار و نیزه‌ای کشف شد که فاقد هرگونه مجوز و مدارک قانونی بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش این محموله قاچاق را بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار بساطی با تأکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق سلاح و تجهیزات خطرناک خاطرنشان کرد: ورود و توزیع سلاح سرد غیرمجاز تهدیدی جدی برای امنیت عمومی است و پلیس با همکاری دستگاه قضایی، بدون اغماض با عاملان این‌گونه جرایم برخورد خواهد کرد.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات پیشگیرانه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.