برد پالایش نفت در رشت و توقف شناورسازی قشم در بندرعباس

خبرگزاری مهر شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 20:41
بندرعباس – هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با نتایج متفاوت نمایندگان هرمزگان همراه شد؛ جایی که پالایش نفت بندرعباس با دست پر از رشت بازگشت و شناورسازی قشم در خانه متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم شناورسازی قشم عصر دوشنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان شهرداری نوشهر بود که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید. در این مسابقه امیرحسین بهادر در دقیقه ۷۲ گل نخست را برای شهرداری نوشهر به ثمر رساند، اما محمدرضا خردینا در دقیقه ۹۵ و در واپسین لحظات وقت‌های تلف‌شده، گل تساوی نماینده هرمزگان را وارد دروازه حریف کرد.

داور این دیدار ۶ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفته بود.

شناورسازی قشم با این نتیجه ۱۶ امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

در دیگر دیدار این هفته، پالایش نفت بندرعباس که برای مصاف با داماش گیلان راهی رشت شده بود، موفق شد با تک گل علی رستمی، بازیکن تعویضی خود در دقیقه ۸۹، میزبانش را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را کسب کند.

پالایش نفت بندرعباس با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و با صعود چند پله‌ای در جایگاه ششم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

بر اساس برنامه هفته آینده مسابقات، شناورسازی قشم روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه میهمان تیم مس کرمان خواهد بود و پالایش نفت بندرعباس نیز در همین روز در ورزشگاه خانگی خود از تیم نیروی زمینی میزبانی می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.