اولین صفر کرونایی در خراسان شمالی

نامه نیوز جمعه 21 آذر 1399 - 21:04
رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به روند نزولی آمار جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان شمالی گفت: این استان طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی ناشی از ویروس کرونا را نداشته است.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، دکتر سید احمد هاشمی اظهارکرد: در حال حاضر ۲۲۲ نفر در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که تعداد بستری شدگان جدید طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ نفر بوده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده طی سه هفته گذشته افزود: این محدودیت‌ها تاثیر خود را در کاهش ابتلا و بستری شدگان گذاشته است، اما مردم باید همچنان دستورات بهداشتی را رعایت کنند و افراد مبتلا به ویروس کرونا تا زمان بهبودی در قرنطینه باقی بمانند.

هاشمی تاکید کرد: مردم از برگزاری دورهمی و مراسم‌ها خودداری کنند و همراهی و همکاری مردم، مسئولان و اصناف سبب می‌شود تا به روز‌های سفید برسیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهر‌های بجنورد، شیروان، فاروج، جاجرم، راز و جرگلان و اسفراین نارنجی، گرمه زرد و مانه و سملقان قرمز است.

منبع: ایسنا

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.