پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد

فرارو شنبه 06 تیر 1405 - 20:28
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از برقراری پروازهای جدید از فرودگاه شهدای رامسر به مقصد شیراز، مشهد و بغداد خبر داد و اعلام کرد که این پروازها در مسیر رفت و برگشت انجام خواهد شد.

شهرام محمدی اطاقسرا، مدیر کل فرودگاه‌های مازندران در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده درباره پروازهای فرودگاه رامسر گفت: راه‌اندازی این مسیرهای پروازی با هدف تسهیل سفرهای زیارتی، سیاحتی و تجاری شهروندان و مسافران صورت گرفته است.

وی افزود: برقراری این خطوط هوایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه گردشگری، رونق اقتصادی منطقه و افزایش دسترسی هوایی شهرستان رامسر داشته باشد.

 مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از برقراری پروازهای جدید از فرودگاه شهدای رامسر به مقصد شیراز، مشهد و بغداد خبر داد و اعلام کرد که این پروازها در مسیر رفت و برگشت انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران همچنین تأکید کرد که فرودگاه شهدای رامسر آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران را دارد و از شهروندان خواست برای اطلاع از زمان‌بندی پروازها و نحوه تهیه بلیت، از طریق شرکت‌های هواپیمایی و مراجع رسمی اقدام کنند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.