امروز به اسپانیا برگشتیم | یک روز و نیم بی‌خوابی کشیدیم تا با مونیر الحدادی از ایران خارج شویم

همشهری آنلاین سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:11
وینگر اسپانیایی تیم سپاهان پس از خروج از کشور چندجمله‌ای صحبت کرد و از وضعیتش خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ با شروع حملات اسرائیل و آمریکا به ایران، بازیکنان خارجی لیگ برتر فوتبال، کشور را ترک کرده‌اند و تا از آرام‌شدن کامل اوضاع و سرگیری مسابقات، در کشورهای خود می‌مانند.

پس از خروج عوامل استقلال، سپاهان و تراکتور، بازیکنان خارجی سپاهان هم ایران را ترک کردند. مارکو یوهانسون، دروازه‌بان سوئدی تراکتور پس از خروج از ایران پیامی منتشر کرد. ایوان سانچز، وینگر اسپانیایی سپاهان نیز در گفت‌وگویی پس از ترک ایران، اعلام کرد:

پس از یک روز و نیم بی‌خوابی از ایران خارج شدم. به همراه مونیر الحدادی از طریق مرز زمینی کشور را ترک کردیم. ما امروز پس از طی کردن سفر زمینی به اسپانیا برگشتیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.