تجمع مردم شهرستان ملارد در پی حمایت از نیروهای نظامی +فیلم

مشرق نیوز سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:12
مردم غیور و موقعیت شناس ملارد همانند سایر هموطنان خود، با تجمع در میدان ارغوان مارلیک و سردادن شعارهای انقلابی از نیروهای نظامی و سپاه حمایت کردند.

به گزارش مشرق، تجمع کنندگان در شهر ملارد از چهار مسیر اعلام شده به سمت میدان ارغوان حرکت کرده و برای دومین شب متوالی در محکومیت ترور و به شهادت رسیدن رهبر معظم انقلاب و حمایت قاطعانه از سپاه اسلام و رزمندگان گردهم آمدند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهای حماسی و انقلابی و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون ادامه راه رهبر معظم انقلاب به عزاداری و سوگواری پرداختند.

بنابر این گزارش امشب پیکر مطهر شهید حامد ملک محمدی از شهدای ارتش بر روی دستان تجمع راهپیمایان تشییع و مراسم وداع با این شهید سرافراز برگزار شد.

گفتنی است اهالی شهر صفادشت نیز تجمع مشابهی در خیابان اصلی این شهر برگزار و مراتب انزجار خود از رژیم منهوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.