به گزارش مشرق، تجمع کنندگان در شهر ملارد از چهار مسیر اعلام شده به سمت میدان ارغوان حرکت کرده و برای دومین شب متوالی در محکومیت ترور و به شهادت رسیدن رهبر معظم انقلاب و حمایت قاطعانه از سپاه اسلام و رزمندگان گردهم آمدند.
تجمع کنندگان با سردادن شعارهای حماسی و انقلابی و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون ادامه راه رهبر معظم انقلاب به عزاداری و سوگواری پرداختند.
بنابر این گزارش امشب پیکر مطهر شهید حامد ملک محمدی از شهدای ارتش بر روی دستان تجمع راهپیمایان تشییع و مراسم وداع با این شهید سرافراز برگزار شد.
گفتنی است اهالی شهر صفادشت نیز تجمع مشابهی در خیابان اصلی این شهر برگزار و مراتب انزجار خود از رژیم منهوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.









