مرگ تلخ ۲ عضو یک خانواده برای نجات پسربچه از استخر

خبرآنلاین جمعه 05 تیر 1405 - 19:21
مدیر بحران فرمانداری چهارباغ از جان باختن ۳ نفر از اعضای یک خانواده در استخر یک ویلای شخصی در روستای زعفرانیه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد کاظمی، مدیر بحران فرمانداری شهرستان چهارباغ، اعلام کرد: بر اساس گزارش‌های اولیه، یک کودک خردسال در استخر ویلایی واقع در روستای زعفرانیه سقوط می‌کند و ۲ زن برای نجات او وارد آب می‌شوند.

رکنا در خبری نوشت:وی افزود: به دلیل آشنایی نداشتن این افراد با اصول شنا و نجات غریق، هر ۳ نفر که از اتباع خارجی بودند، در استخر غرق شده و جان خود را از دست دادند.

کاظمی با تأکید بر رعایت اصول ایمنی در مواجهه با حوادث غرق‌شدگی، گفت: افرادی که مهارت نجات غریق ندارند، نباید بدون تجهیزات وارد آب شوند. در چنین شرایطی لازم است ضمن حفظ خونسردی، با شماره‌های امدادی ۱۱۲، ۱۱۵ و ۱۲۵ تماس گرفته و با استفاده از وسایلی مانند چوب، طناب، الوار یا حلقه نجات، فرد گرفتار را به سمت محل امن هدایت کنند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.