حمله دشمن به ایستگاه فضایی سلماس

تابناک چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
فرماندار سلماس گفت: ایستگاه فضایی سلماس ساعاتی قبل مورد حمله هوایی دشمن صهیونی - آمریکایی قرار گرفت.

به گزارش تابناک به نقل از فارس از ارومیه، علی علایی فرماندار شهرستان سلماس گفت: ایستگاه تحقیقاتی ماهواره‌ای شهرستان سلماس که اخیراً  برای کنترل و دریافت داده‌های ماهواره‌ای به بهره‌برداری رسیده بود در ساعات گذشته مورد حمله دشمن صهیونی آمریکایی قرار گرفت.

وی افزود: بخش‌هایی از سازه مربوطه تخریب شده اما خوشبختانه تلفات جانی در محل برخورد پرتابه گزارش نشده است.

گفتنی است، ایستگاه فضایی سلماس بهمن‌ماه سال گذشته با حضور ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، و شهید امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، وزیر وقت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح و آغاز به کار کرده بود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.