افتتاح ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهاباد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 15:27
یزد - ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک بهاباد با مساحت دو هزار مترمربع و با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهاباد با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور فرماندار بهاباد، معاونان فرمانداری، شهردار، رئیس دادگستری شهرستان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک بهاباد با مساحت دو هزار مترمربع و با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان ساخته شده که رسماً به بهره‌برداری رسید.

این پروژه با هدف ارتقای کیفیت خدمات ثبتی، تسریع در فرآیندهای اداری و ایجاد فضایی مناسب برای ارباب‌ رجوع اجرا شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.