پیروزی تیم قرمز در دیدار درون‌تیمی ملی‌پوشان فوتبال ایران

عصر ایران چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 23:41
تیم ملی فوتبال ایران در مسیر آماده‌سازی برای جام جهانی ۲۰۲۶، عصر امروز در یک دیدار درون‌تیمی به مصاف هم رفت. در این مسابقه که با هدف ارزیابی فنی بازیکنان در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد، تیم قرمز موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ از سد تیم سفید عبور کند.

دیدار درون تیمی تیم ملی فوتبال ایران امروز بین دو تیم قرمز و سفید برگزار شد.

به گزارش تسنیم، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در دو قالب دو تیم سفید و قرمز در ورزشگاه پاس قوامین یک دیدار درون تیمی را قابل یکدیگر برگزار کردند.

این مسابقه با شکل و شمایل یک دیدار رسمی برای ارزیابی بازیکنان تیم ملی انجام شد و در نهایت با پیروزی 3 بر یک تیم قرمزپوش نیز به پایان رسید. 

صالح حردانی با یک شوت والی از راه دور و بسیار زیبا در دقیقه 52، هادی حبیبی نژاد در دقیقه 53 و روزبه چشمی در دقیقه 73 گل های تیم قرمزپوش و امیرحسین محمودی در دقیقه 89 تک گل تیم سفید را به ثمر رساندند. قضاوت این دیدار دوستانه نیز بر عهده بیژن حیدری بود.

اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت خارجه ایران، موسوی فرمانده ناو دنا و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه پاس قوامین این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. در بین نیمه نیز گرامیداشتی برای شهدای ناو دنا با حضور ملوانان این ناو و سخنگوی وزارت امور خارجه برگزار شد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از استراحت چند روزه، 22 اردیبهشت ماه راهی اردوی ترکیه می‌شود. شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از برگزاری دیدارهای تدارکاتی در اردوی ترکیه در تاریخ 6 خرداد به آمریکا سفر خواهند کرد. 

ایران در جام جهانی 2026 با تیم‌های بلژیک، مصر و نیوزیلند همگروه است. 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.