هوای چهارمحال و بختیاری خنک‌تر می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 12:26
شهرکرد-مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز جمعه شاهد کاهش دمای هوا هستیم که تا اواسط هفته ادامه دارد .

معصومه نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تا دوشنبه هفته آینده در استان شاهد وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک محلی، کاهش کیفیت هوا و دید در این استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: از روز جمعه شاهد کاهش دمای هوا هستیم که تا اواسط هفته ادامه دارد و بعد از آن مجدد افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته سرخون با ثبت دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و آلونی و بلداجی با ثبت دمای ۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.