توقیف تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در تبریز

مشرق نیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 12:49
فرمانده انتظامی تبریز از توقیف تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک و بازداشت ۲ نفر خبر داد.

به‌ گزارش مشرق، سرهنگ محمد نعمتی، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، از کشف و ضبط تجهیزات غیرمجاز اینترنت ماهواره‌ای استارلینک و بازداشت دو نفر در این رابطه خبر داد.

به گفته وی، مأموران کلانتری ۲۳ باسمنج در حین گشت‌زنی‌های هدفمند، متوجه نصب این سیستم‌ها در یکی از محلات حوزه استحفاظی خود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز افزود: پس از بررسی و بازرسی از محل مورد نظر، یک دستگاه کامل اینترنت استارلینک، دو دستگاه مودم مربوطه و سایر تجهیزات جانبی کشف و توقیف شد.

نعمتی با اشاره به اینکه دو متهم دستگیر شده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بی‌درنگ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.