انهدام باند سارقان ترانس برق در خوی

صدا و سیما شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 16:27
سه سارق و سه مالخر که با تشکیل باند سرقت، ترانس برق می‌دزدیدند، دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان ترانس برق در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما سرهنگ محمدگلوانی فرمانده انتظامی شهرستان خوی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ترانس برق در سطح شهرستان خوی مراتب بلافاصله در دستور کار پلیس این انتظامی قرار گرفت.

وی  افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی ۳ نفرسارق در یک عملیات منسجم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی ادامه داد: سارقین در بازجویی‌های تخصصی انجام گرفته به ۲۰ فقره سرقت ترانس برق اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در این زمینه ۳ نفر مالخر نیز دستگیر و پرونده جهت گذراندن مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

وی از عموم شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده  خودرو و یا افراد مشکوک مراتب را بلافاصله ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.