کشف ۴۵ کیلو مواد مخدر در ملارد

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 18:51
فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

کشف ۴۵ کیلو مواد مخدر در ملارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سرهنگ کیانوش نورمحمدی، فرمانده انتظامی ملارد  از کشف بیش از ۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ملارد خبر داد.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و پلیسی و رصد اطلاعاتی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ملارد و غرب استان تهران در یک عملیات مشترک موفق به شناسایی مخفیگاه یک قاچاقچی و توزیع‌کننده موادمخدر در ملارد شدند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی، متهم دستگیر و در بازرسی از محل، ۳۰ کیلوگرم هروئین، ۱۵ کیلوگرم تریاک و ۵۰۰ گرم شیشه کشف و ضبط شد. همچنین یک دستگاه خودرو نیز در این رابطه توقیف گردید.

فرمانده انتظامی ملارد ادامه داد: متهم به همراه موادمکشوفه، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی گفت: جلوگیری از توزیع مواد مخدر گامی مؤثر برای سلامت جامعه است و پلیس با تمام توان با توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.