
به گزارش خبرگزاری صداوسیما سرهنگ کیانوش نورمحمدی، فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ملارد خبر داد.
وی افزود: در پی اقدامات فنی و پلیسی و رصد اطلاعاتی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ملارد و غرب استان تهران در یک عملیات مشترک موفق به شناسایی مخفیگاه یک قاچاقچی و توزیعکننده موادمخدر در ملارد شدند.
وی افزود: با هماهنگی قضائی، متهم دستگیر و در بازرسی از محل، ۳۰ کیلوگرم هروئین، ۱۵ کیلوگرم تریاک و ۵۰۰ گرم شیشه کشف و ضبط شد. همچنین یک دستگاه خودرو نیز در این رابطه توقیف گردید.
فرمانده انتظامی ملارد ادامه داد: متهم به همراه موادمکشوفه، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
وی گفت: جلوگیری از توزیع مواد مخدر گامی مؤثر برای سلامت جامعه است و پلیس با تمام توان با توزیعکنندگان مواد مخدر برخورد خواهد کرد.