بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر فریدونکنار

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 20:26
فریدونکنار - محمد شکیبی‌نسب، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، در سفری کاری به استان مازندران، از بندر فریدونکنار بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی‌نسب، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی عصر چهارشنبه در سفری کاری به استان مازندران، از بندر فریدونکنار بازدید میدانی به عمل آورد.

تمرکز اصلی این بازدید، ارزیابی میدانی از آخرین وضعیت اسکله‌ها و روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در دست اجرای این بندر بود.

پس از گشت میدانی، یک نشست تخصصی با حضور مدیرعامل سازمان بنادر، مدیرکل بنادر مازندران و جمعی از مسئولان مرتبط برگزار شد.

در این جلسه، کیاکجوری مدیرعامل بنادر و دریانوردی مازندران تصویری کامل از عملکرد بنادر استان ارائه داد و با تأکید بر توان عملیاتی بندر فریدونکنار جزئیات فرآیندهای تخلیه و بارگیری کالا، ظرفیت‌های موجود در عملیات بندری و میزان پیشرفت پروژه‌های زیرساختی را تشریح کرد.

همچنین شکیبی‌نسب پای صحبت کارکنان بندر فریدونکنار نشست. در این دیدار بی‌واسطه، کارکنان به بیان دغدغه‌های شغلی، مشکلات عملیاتی و پیشنهادات خود برای بهبود عملکرد بندر پرداختند و مدیرعامل سازمان بنادر نیز قول پیگیری موارد مطرح‌شده را داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.