تداوم گشت‌های نظارتی در استان مازندران/ وفور کالاهای اساسی در بابل

خبرآنلاین پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 16:45
مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران با تأکید بر تداوم نظارت بر روند خدمات‌رسانی به مردم، گفت: بر اساس دستور استاندار مازندران، در این ایام با حساسیت بیشتری در مسیر ارائه خدمات به شهروندان گام برمی‌داریم تا از وضعیت عمومی خدمات در شهرستان‌ها به‌ویژه بابل مطلع شویم. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، جواد مولایی با بیان اینکه خوشبختانه کالاهای اساسی در شهرستان بابل به وفور وجود دارد و هیچ‌گونه کمبودی مشاهده نمی‌شود، افزود: شرایط در این شهرستان عادی است و روند تأمین و توزیع کالاها بدون مشکل ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت خدمات‌دهی در استان مازندران به اندازه‌ای عادی و روان است که هیچ‌گونه احساس شرایط جنگی در استان وجود ندارد. این وضعیت نتیجه تشکیل ستادی از سوی استاندار مازندران است که در آن، همه معاونان استاندار، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران موظف شده‌اند شرایط لازم را برای ارائه هرچه بهتر خدمات به هم‌استانی‌ها فراهم کنند تا هیچ خللی در خدمت‌رسانی ایجاد نشود.

مولایی تصریح کرد: ما به‌عنوان خادم مردم در کنار آنان هستیم تا بتوانیم رفاه و آرامش را برای مردم استان فراهم کنیم.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.