هفته بی‌گل لیگ یک؛ ۶ تساوی در ۷ بازی و فقط یک برد در هفته بیست‌وچهارم!

خبرورزشی پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 22:39
مس شهر بابک با برتری در دربی کرمان ۵۰ امتیازی شد و اختلاف خود با نساجی را به چهار امتیاز رساند.

هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (پنجشنبه) با هفت دیدار آغاز شد و نتایج زیر به ثبت رسید:

نود ارومیه یک - شناورسازی قشم صفر

شهرداری نوشهر صفر - فرد البرز صفر

مس کرمان صفر - مس شهر بابک یک

پالایش نفت بندرعباس یک - نفت و  گاز گچساران یک

پارس جنوبی جم صفر - هوادار صفر

سایپا صفر - مس سونگون صفر

صنعت نفت آبادان صفر - آریو اسلامشهر صفر

صدرنشین لیگ یک یعنی مس شهر بابک با برتری در دربی استان کرمان ۵۰ امتیازی شد و اختلاف خود با تیم رده دومیِ نساجی را به چهار امتیاز رساند. تیم‌های نساجی، صنعت نفت و سایپا به ترتیب با ۴۶، ۴۲ و ۳۹ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دادند.

تیم‌های شهرداری نوشهر با ۲۱، مس سونگون با ۱۸ و داماش گیلان با ۱۰ امتیاز، رتبه‌های شانزدهم تا هجدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند و برای فرار از سقوط می‌جنگند.

قرار بود تیم‌های نیروی زمینی تهران و داماش گیلان نیز به مصاف هم بروند که این دیدار به دلیل غیبت اعضای تیم داماش در زمین برگزار نشد.

پرونده هفته بیست‌وچهارم لیگ یک عصر فردا با دیدار تیم‌های بعثت کرمانشاه و نساجی مازندران بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیگ یک با حاشیه شروع شد؛ پرونده داماش به کمیته اخلاق و حراست رفت

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.