۳ نقطه در کشور رکورد گرما را شکستند + جزئیات

همشهری آنلاین یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 16:59
در روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت دو نقطه در سیستان و بلوچستان و یک نقطه در استان کرمان رکورد گرما را شکستند.

به گزارش همشهری آنلاین، در این روز زهک و زابل در سیستان و بلوچستان و شهداد در کرمان دمای ۴۵ درجه سانتیگراد بالای صفر را ثبت کردند. در کرمان دمای هوا در بم به ۴۳ درجه، کهنوج به ۴۱ درجه و نرماشیر نیز به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

در استان سیستان و بلوچستان نیز دلگان، ایرانشهر، بمپور و میرجاوه هر یک با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و راسک و نیکشهر هر یک با دمای ۴۰ درجه جزو گرمترین نقاط ایران بودند. در استان هرمزگان بستک با ۴۲ درجه سانتیگراد بالای صفر، پارسیان با دمای ۴۱ درجه و بندر لنگه و رودان هر یک با دمای ۴۰ درجه بالای صفر از جمله گرمترین مناطق کشور در روز یکشنبه بودند.

در استان فارس دمای هوا در لامرد به عدد ۴۲ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید. همچنین برازجان در بوشهر، سرخس در خراسان رضوی، طبس در خراسان جنوبی، امیدیه و رامهرز از خوزستان هر یک دمای ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر را به ثبت رساندند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.