رکورد گرما در زهک شکسته شد | دمای این منطقه به ۴۵ درجه رسید

همشهری آنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 16:33
امروز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه یک نقطه در استان سیستان و بلوچستان رکورد گرما را شکست. در این روز زهک با دمای ۴۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه کشور شد.

به گزارش همشهری آنلاین، علاوه بر این، در سیستان و بلوچستان میرجاوه با دمای ۴۲ درجه، بمپور و دلگان با دمای ۴۱ درجه و ایرانشهر با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر جزو گرمترین‌ها بودند.

در استان کرمان کرمان دمای هوا در شهرستان شهداد به ۴۴ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید تا یکی از گرمترین روزهای خود را سپری کند. همچنین نرماشیر با دمای ۴۳ درجه و بم با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر از دیگر گرم این استان بودند.

در استان بوشهر بندر دیر با ثبت دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر یکی از نقاط گرم کشور در این روز بود. برازجان و عسلویه نیز هر یک با ثبت دمای ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر از دیگر نقاط گرم بوشهر بودند.

همچنین بستک در استان هرمزگان و صالح آباد و تایباد در استان خراسان رضوی هر یک با ثبت دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر جزو گرمترین نقاط کشور در روز دوشنبه بودند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.