طرح بهسازی و پاکسازی ورودی مرکز مازندران آغاز شد

خبرآنلاین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 18:04
سرپرست فرمانداری ساری با اشاره به اینکه شهر و استان بدون زباله اراده مردمی نیاز دارد، گفت: طرح بهسازی و پاکسازی ورودی مرکز استان آغاز شده است.

بهروز اسکندرنیا در گفت و گو با خبرآنلاین، اظهار داشت: معضل اساسی استان پسماند و زباله بوده که با مدیریت ارشد استان، قرار است این ابرچالش به فرصتی برای تولید ثروت با رفع معضلات پسماند تبدیل خواهد شد.

وی افزود: فرهنگ سازی در حوزه مدیریت پسماند و زباله نیازمند فرهنگ سازی اساسی بین مردم و مدیران محلی است و باید در این زمینه اقدامات اساسی صورت گیرد.

مشروح مصاحبه جعفر کندی با سرپرست فرمانداری ساری را در ویدئو مشاهده کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.