کشف کود شیمیایی فاقدمجوز در رامیان

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 23:18
رامیان-فرمانده انتظامی شهرستان رامیان از کشف دو تن و ۲۵۰ کیلو گرم کود شیمیایی فاقدمجوز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدعلی حسینی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان درحین گشت زنی وکنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک که برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن مقدار دو تن و۲۵۰ کیلو گرم کود شیمیایی فاقدمجوز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی گفت: مبارزه با قاچاق کالا ازاهداف همیشگی پلیس است و این پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم بر خورد می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.