ماموران قلابی در دام پلیس ری

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 00:43
تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ مامور قلابی در محدوده شمس آباد خبر داد.

به گزارش پلیس، سرهنگ «حسین مافی» افزود: با توجه به چندین فقره سرقت تحت پوشش مامور و غصب عنوان انتظامی از اتباع افغانستانی در محدوده ( شمس آباد) رسیدگی موضوع در دستور کار عوامل کلانتری ۱۷۸ شمس آباد قرار گرفت.

وی افزود با تلاش شبانه روزی و رصد های اطلاعاتی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مافی اضافه کرد: پس از بازرسی از مخفیگاه متهمان،کارت شناسایی جعلی پلیس و یک دستگاه بی سیم دستی و دوقبضه سلاح سرد، گوشی تلفن همراه، موتور سیکلت کشف شد.

وی با اشاره به اینکه پس از تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان دارای ۱۰ فقره سابقه سرقت تحت عنوان مامور را داشته‌اند، گفت: این متهمان در نقاط مختلف تهران اقدام به سرقت می‌کردند در بازجویی های صورت گرفته متهمان به ده ها فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی و سپس روانه زندان شدند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.