کیسه های آرد دولتی از یک واحد خوراک دام قائم شهر سر درآورد

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 03:52
قائم شهر - ایرنا -فرماندار قائم شهر از کشف و احتکار ۲۰۰ کیسه آرد دولتی دریک واحد تولیدی دام و طیور این شهرستان خبر داد:

به گزارش ایرنا ، ابوذر قربانی شامگاه دوشنبه در نشست شورای کشاورزی مازندران در ساری گفت: این اقدام در راستای تشدید نظارت‌ها بر بازار و برخورد با اخلال‌گران اقتصادی، حسب دستور استاندار مازندران انجام شده است.

وی افزود: این محموله در جریان گشت مشترک بازرسان انتخاب شده شهرستان قائم شهر شناسایی و کشف شد.

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان تصریح کرد: پرونده تخلف این واحد تولیدی جهت بررسی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

کیسه های آرد دولتی از یک واحد خوراک دام قائم شهر سر درآورد

وی همچنین با تأکید بر تداوم نظارت‌ها و بازرسی‌های میدانی اظهار داشت: روند بازدیدها و پایش بازار با شدت و جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت و با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی، گران‌فروشی، احتکار و اقداماتی که موجب برهم زدن آرامش و تنظیم بازار شود، برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

فرماندار قائم‌شهر در ادامه با تأکید بر نقش مهم شهروندان در نظارت مردمی خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز قائم‌شهری می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار، عدم رعایت ضوابط بهداشتی، عدم صدور فاکتور و سایر موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا تارنمای www.124.ir گزارش کنند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.