افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری دو عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید شمساله موسوی در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری طایفهای و اعلام گزارشهایی مبنی بر وقوع تیراندازی به سوی درب منازل، آتشسوزی مزارع و تیراندازی به ترانس برق در مناطقی از شهرستان، موضوع بهصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.
به گزارش ایسنا به نقل از پلیس در روز چهارشنبه ۶ خردادماه، وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات با انجام اقدامات اطلاعاتی، دو نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و در عملیاتی سریع و غافلگیرانه موفق شدند هر دو نفر را دستگیر کنند.
موسوی در ادامه گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی اندیمشک در پایان تاکید کرد: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و ماموران به صورت شبانهروزی و با تمام توان و ظرفیت آماده برخورد با افراد هنجارشکن هستند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.