قائمشهر، سربلند در جذب اعتبارات گردشگری مازندران

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 19:24
قائم شهر - ایرنا - فرماندار قائم شهر گفت : این شهرستان در جذب اعتبارات گردشگری و صنایع دستی در استان پیشتاز است.

به گزارش ایرنا، ابوذر قربانی روز یکشنبه در نشست شورای اقتصادی مازندران در ساری از جذب و تخصیص مجموعاً ۲۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار در راستای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه‌های سه‌گانه خبر داد.

وی ادامه داد : این اعتبارات که در سال ۱۴۰۴ جذب شده است، شامل مبالغی از بنیاد علوی (۴۹.۵ میلیارد ریال)، بنیاد برکت (۲۱ میلیارد ریال)، مشاغل خانگی (۴۹ میلیارد ریال) و اعتبارات وزارتی (تبصره ۱۵) به مبلغ ۱۰۴.۹ میلیارد ریال است.

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به اینکه این تسهیلات در جهت توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان به کارگاه‌های خرد خانگی و واحدهای بوم‌گردی، به ویژه فعالان در حوزه هنرهای دستی، پرداخت شده است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته، شهرستان قائم‌شهر در جذب و تخصیص این اعتبارات، در زمره شهرستان‌های برتر استان مازندران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عملکرد مطلوب در این حوزه، شرط اصلی برای تخصیص و افزایش اعتبارات در سال ۱۴۰۵ است، ابراز امیدواری کرد این دستاورد، نویدبخش رشد چشمگیر حمایت‌ها در سال پیش‌رو باشد.

فرماندار قائم‌شهر خاطرنشان کرد: فرآیند نظارت مستمر بر نحوه پرداخت و بهره‌وری این تسهیلات با دقت در حال انجام است تا بیشترین اثرگذاری را در بهبود معیشت هنرمندان و فعالان گردشگری شهرستان داشته باشد.

قائمشهر، سربلند در جذب اعتبارات گردشگری مازندران

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.