نماینده تفرش: مشارکت بنیاد مستضعفان در ساخت و بازسازی کشور اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است

خبرگزاری میزان دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:16
نماینده مردم تفرش در مجلس گفت: حضور بنیاد مستضعفان در بازسازی مناطق آسیب دیده از جنگ اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است و بی‌شک بنیاد مستضعفان می‌تواند در این زمینه موثر باشد.
خبرگزاری میزان -

ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در نمایشگاه ایران پروژه گفت: بنیاد مستضعفان با توجه به توانمندی‌هایی که در اختیار دارد می‌تواند در بازسازی مناطق آسیب دیده از جنگ موثر باشد و با توجه به شرایط فعلی حضور بنیاد مستضعفان برای این کار بسیار احساس می‌شود.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار برگزاری نمایشگاه ایران پروژه باید هرچه سریعتر قرارداد‌های بازسازی و شروع کار به امضا برسد و کار هرچه سریع‌تر آغاز شود.

بیاتی بیان کرد: هدف قرار دادن زیرساخت‌های اقتصادی در جنگ از سوی دشمن از یک طرف و افزایش ۶۰ درصدی حقوق کارگران در سال جاری باعث ایجاد یک جهش تورمی در کشور شده که باید برای جبران این مسئله بازسازی واحد‌های صنعتی و تولیدی و ایجاد رونق در بخش تولید این تورم کنترل و مهار شود.

وی افزود: علاوه بر این دشمن پس از جنگ نظامی تمام تلاش خود را برای تحمیل جنگ اقتصادی به کشور ما به کار گرفته و سعی دارد تا از این طریق عرصه را بر کشور ما تنگ‌تر کند.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن نیازمند فعالیت واحد‌های تولیدی صنعتی و توسعه زیرساخت‌هایمان در بخش‌های مختلف کشور هستیم که این مسئله نیازمند سرمایه‌گذاری است و حضور بنیاد مستضعفان در این عرصه می‌تواند کمک کار و راهگشا باشد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.