وزیر علوم در سفر به استان زنجان، دانشکده علوم زیستی و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه را افتتاح کرد.
خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، حسین سیمایی، وزیر علوم دانشکده علوم زیستی را با هدف توسعه زیرساختهای آموزشی و پژوهشی، تأمین فضای مورد نیاز برای استقرار آزمایشگاههای تخصصی و ارتقای بهرهوری آموزشی و پژوهشی افتتاح کرد.
همچنین ایجاد ظرفیت برای راهاندازی رشتههای میانرشتهای جدید، افزایش تعداد دانشجویان و شکلگیری تیمهای تحقیقاتی در حوزههای نوین است.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.