فعالیت گمرک در شهرستان بروجرد آغاز شد

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:25
بروجرد - ایرنا - فعالیت رسمی اداره گمرک شهرستان بروجرد روز دوشنبه ۱۱ خرداد با معرفی یک خانم به عنوان نخستین مدیر این اداره آغاز شد.

به گزارش ایرنا، معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد در آیین معارفه مدیر گمرک شهرستان، با تاکید بر اینکه راه‌اندازی گمرک منجر به رونق اقتصادی و تقویت صنایع منطقه می‌شود گفت: با راه اندازی پایانه، فرآیند صادرات برای واحدهای تولیدی تسهیل می‌شود و صنعتگران می‌توانند با سرعت و اطمینان بیشتری محصولات خود را به بازارهای هدف صادر کنند.

قدرت اله ولدی تصریح کرد: باتوجه به تایید کد کمرگی برای این شهرستان به شماره ۱۵۵۰۶، از این پس زمینه های صادرات صنایع تسهیل می شود.

وی تسهیل صادرات و تسریع امور صنعتگران را از وظایف مهم گمرک دانست و اظهار داشت: صنایع این شهرستان با گستردگی در تولید و بازار متنوع، نیازمند گمرک بودند که این مهم با حمایت های استاندار لرستان، نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی گمرک بروجرد یک مطالبه قدیمی فعالان اقتصادی شهرستان بوده است افزود: صنعتگران می‌توانند با تایید کد گمرکی، فراهم شدن زمینه ساماندهی و تسهیل صادرات محصولات، با اطمینان و آرامش خاطر بیشتری برنامه اقتصادی خود را دنبال کنند.

مدیرکل گمرک استان لرستان نیز اظهار داشت: سامانه گمرکی مستقر در شهرک صنعتی اشترینان زمینه تسریع در صادرات را برای صنایع شهرستان بروجرد فراهم کرده است.

حسن حسینی افزود: راه اندازی این گمرک در شهرستان بروجرد علاوه بر تسهیل در امور گمرکی صنایع، می تواند به رشد و توسعه شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بروجرد کمک شایانی داشته باشد.

نسرین کوشکی به عنوان نخستین مدیر گمرک شهرستان بروجرد منصوب و معرفی شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.