مرکز غیرمجاز جراحی بینی در مازندران پلمب شد

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 17:27
ساری - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پلمب یک مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی و جراحی بینی در شهرستان ساری خبر داد .

آزاده ناظری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا توضیح داد که این مرکز به صورت غیر قانونی فعالیت می کرد. در پی گزارشات مردمی این مرکز توسط کارشناسان نظارت بر درمان این معاونت مورد بازرسی قرار گرفت .

وی گفت : به علت فعالیت غیر مجاز و فاقد پروانه و صلاحیت حرفه ایی توسط کارشناسان نظارت بر درمان پلمپ شد و پرونده متخلفان جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی با تأکید بر خطرات جدی فعالیت مراکز غیرمجاز برای سلامت فردی و عمومی جامعه، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت غیرمجاز در بخش سلامت و تخلفات تعرفه‌ ای، پزشکی و درمانی، موارد را از طریق سامانه ۱۹۰ و یا به واحد رسیدگی به شکایات این معاونت اطلاع دهند.

مرکز غیرمجاز جراحی بینی در مازندران پلمب شد

این مقام مسوول به شهروندان توصیه کرد: درصورت نیاز به هرگونه اقدام زیبایی به مراکز مجاز که به پزشک مجهز هستند مراجعه کنند تا درصورت نیاز اقدامات پزشکی لازم انجام شود.

ناظری تاکید کرد: بعد از عمل جراحی چنین اقداماتی اجتناب ناپذیر است از این رو به شهروندان توصیه می‌شود برای پرداخت نکردن مبلغ بیشتر به مراکز غیرمجاز مراجعه نکنند.

به گزارش ایرنا، در سالهای اخیر گرایش به جراحی‌های زیبایی توسط افراد غیرمتخصص و بدون مجوز در جامعه زیاد شده است و افراد زیادی بدون هیچ گونه تحقیقی در دام افراد سودجو گرفتار می‌شوند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.