نمایشگاه سراسری دوچرخه و موتورسیکلت در یزد گشایش یافت

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:13
یزد- ایرنا- هشتمین نمایشگاه سراسری دوچرخه، موتورسیکلت، اسکوتر، ماشین برقی و تجهیزات وابسته به آن عصر دوشنبه در محل شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا ، این نمایشگاه در فضایی افزون بر پنج هزار متر مربع برپا شده و شرکت ها جدیدترین محصولات و فناوری‌های حوزه حمل‌ونقل سبک و پاک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

در این نمایشگاه، شرکت‌ها و فعالان این صنعت از استان‌های یزد، البرز، آذربایجان شرقی، فارس، قم و سمنان حضور دارند.

در نمایشگاه یاد شده انواع دوچرخه‌های شهری، کوهستان، حرفه‌ای و برقی، انواع موتورسیکلت‌های بنزینی و برقی، اسکوترهای برقی و وسایل حمل‌ونقل هوشمند، ماشین برقی و تجهیزات شارژ و قطعات، لوازم جانبی و تجهیزات ایمنی به نمایش درامده است.

معرفی آخرین دستاوردها، فناوری‌ها و محصولات صنعت دوچرخه، موتورسیکلت، توسعه فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست
ایجاد فرصت تعامل و همکاری میان تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه بازار در حوزه حمل‌ونقل نوین از اهداف این نمایشگاه اعلام شد.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای آشنایی با جدیدترین محصولات، فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت حمل‌ونقل سبک و برقی کشور بوده و بستری برای توسعه همکاری‌های تجاری، تبادل دانش و معرفی توانمندی‌های فعالان این حوزه فراهم می‌آورد.

نمایشگاه مذکور از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.