رشد ۱۴۰ درصدی کشف انشعابات غیرمجاز آب در استان زنجان

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 14:39
زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بیش از چهار هزار انشعاب غیرمجاز طی سال گذشته در استان شناسایی و برخورد قانونی شد که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل ۱۴۰ درصد افزایش داشت.

علی محمد نادرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد انشعاب غیرمجاز بیش از سه هزار فقره تبدیل به مجاز شده که با تلاش عوامل زحمتکش شرکت آبفا میزان تبدیل انشعابات غیر مجاز به مجاز نیز با رشد ۷۸ درصدی در سال ۱۴۰۴ مواجه بوده است.

وی اظهار داشت: بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز در استان زنجان طی سال گذشته به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و نیک پی بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان تصریح کرد: بیش از ۱۸ هزار فقره کنتور خراب نیز در اقصی نقاط استان طی سال گذشته شناسایی و تعویض شده است.

نادرخانی یادآور شد: امسال تا کنون ۴۲۲ فقره انشعاب غیر مجاز در سطح استان شناسایی شده که مجموع این اقدامات می تواند نقش بسزایی در تامین آب آشامیدنی پایدار برای شهروندان استان زنجان داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد جدی با مشترکین غیر مجاز بیان کرد: عدالت در توزیع آب آشامیدنی و جلوگیری از هدر رفت آب از جمله اهداف برخورد با انشعابات غیرمجاز آب در استان است.

نادرخانی با اشاره به استمرار وضعیت شکننده منابع تامین آب آشامیدنی از مشترکین خواست: از آبیاری باغچه، باغها و استفاده از آب آشامیدنی برای مصارف غیرمرتبط به طور جد پرهیز کنند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.