«مهمونی غدیر» در بندرعباس آغاز شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 18:31
بندرعباس - مهمونی غدیر امسال در شهر بندرعباس در حدفاصل بازار ماهی‌فروشان تا اسکله شهید حقانی با مشارکت۱۲۰ موکب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، عید الله الاکبر، عصر پنجشنبه جشن‌های مردمی «مهمونی غدیر» در سراسر استان هرمزگان از جمله شهر بندرعباس برگزار شد.

این آیین شکوهمند تا ۲۳ در طول امتداد مسیر بازار ماهی‌فروشان تا اسکله شهید حقانی برپا خواهد بود.

بیش از ۱۲۰ موکب شامل ایستگاه‌های صلواتی، پذیرایی، اطعام، غرفه‌های فرهنگی، هنری، سرود، تواشیح، ایستگاه‌های نقاشی کودکان، مسابقات فرهنگی و همچنین غرفه‌های پرسش و پاسخ و احکام در این مسیر جانمایی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در تمامی ۱۳ شهرستان استان هرمزگان از جمله قشم، کیش، میناب، حاجی‌آباد، رودان، بستک، پارسیان، خمیر، جاسک، بشاگرد، سیریک و بوموسی نیز جشن‌های غدیر با مشارکت گسترده مردم و دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

مجموع موکب‌های فعال در سطح استان هرمزگان در رویداد «مهمونی غدیر» بیش از ۵۰۰ موکب اعلام شده است که با برنامه‌ریزی ستاد دهه امامت و ولایت و همکاری شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، اداره کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، سپاه امام سجاد (ع) و بسیج استان ساماندهی شده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.