فیلم| از کتابخانه تا بوم نقاشی؛ نمایشگاه آثار هنری جوانان استان یزد

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 16:36
یزد- ایرنا- همزمان با ایام دهه امامت و ولایت، کتابخانه امام هادی (ع) مهریز یزد به محلی برای تبلور ذوق و هنرمندی تبدیل شده است. نمایشگاه نقاشی آبرنگ هنرجویان با هدف به تصویر کشیدن توانمندی و ظرفیت‌های بالقوه نوجوانان و جوانان این خطه، درهای خود را به روی علاقه‌مندان به هنر گشود.

به گزارش ایرنا، جوانان و نوجوانان هنرمند مهریزی در تازه‌ترین رویداد هنری خود در میان قفسه‌های کتاب به دنبال رنگ‌ها رفته‌اند، نمایشگاه آثار آبرنگ هنرجویان این شهرستان که در دهه امامت و ولایت افتتاح شد، سندی بر ذوق سرشار و توانایی‌های شگرف نسل جدید در خلق آثار هنری است.

در این نمایشگاه ۷۰ اثر از ۲۶ نفر از هنرمندان و هنرجویان کلاس‌های استاد محمدحسن ابویی از دبیران هنر مدارس شهرستان به نمایش گذاشته شده که تا ۱۸ خردادماه جاری همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ در کتابخانه امام هادی (ع) آماده بازدید علاقمندان به هنر نقاشی است.

00:00
00:00
Download

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.