به گزارش ایرنا، جوانان و نوجوانان هنرمند مهریزی در تازهترین رویداد هنری خود در میان قفسههای کتاب به دنبال رنگها رفتهاند، نمایشگاه آثار آبرنگ هنرجویان این شهرستان که در دهه امامت و ولایت افتتاح شد، سندی بر ذوق سرشار و تواناییهای شگرف نسل جدید در خلق آثار هنری است.
در این نمایشگاه ۷۰ اثر از ۲۶ نفر از هنرمندان و هنرجویان کلاسهای استاد محمدحسن ابویی از دبیران هنر مدارس شهرستان به نمایش گذاشته شده که تا ۱۸ خردادماه جاری همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ در کتابخانه امام هادی (ع) آماده بازدید علاقمندان به هنر نقاشی است.












