زمین‌لرزه ۵ ریشتری در بخش ارم خسارت مالی و جانی نداشت

خبرگزاری مهر جمعه 15 خرداد 1405 - 20:55
بوشهر-بخشدار ارم گفت: زمین‌لرزه پنج ریشتری در بخش ارم خسارت مالی و جانی نداشت.

سیدحسین جعفری، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی پنج ریشتر که شامگاه امروز حوالی بالاده در استان فارس را لرزاند و در روستاهای تابعه بخش ارم از جمله رونی، پشت‌پر، موردخیر، کفتارو و بیدو نیز احساس شد، خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی گزارش نشده است.

بخشدار ارم، با تأکید بر آماده‌باش نیروهای امدادی و مدیریت بحران منطقه از شهروندان خواست ضمن حفظ خونسردی، نکات ایمنی را رعایت کرده و از تردد غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و مجاورت ساختمان‌های فرسوده خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.