ادعای جدید سنتکام؛ آمریکا از حمله به نقاطی در جنوب ایران خبر داد

پارسینه شنبه 16 خرداد 1405 - 08:21
ارتش آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد در ادامه تحولات اخیر، اهدافی را در جزیره قشم و گروگ مورد حمله قرار داده است؛ ادعایی که می‌تواند بر تنش‌های منطقه‌ای بیفزاید.

به گزارش پارسینه به نقل از تسنیم، ارتش تروریستی آمریکا ادعا کرد: «لحظاتی پیش، چهار پهپاد تهاجمی یک‌طرفه ایرانی را که به‌سمت تنگۀ هرمز پرتاب شده بودند، سرنگون کرده است.

این پهپادهای تهاجمی تهدیدی فوری برای ترافیک دریایی منطقه ایجاد می‌کردند.

متعاقباً، نیروهای آمریکایی برای دفاع در برابر حملات بیشتر، به سایت‌های رادار نظارت ساحلی ایران در گروگ و جزیره قشم حمله کرده‌اند.»

8585453_257

شنیده شدن صدای چند انفجار در بندر سیریک

خبرنگار صدا و سیما در سیریک هم گزارش داد: حدود ساعت 2:30 بامداد امروز صدای چند انفجار در این شهرستان شنیده شد.

هیچ منبع رسمی درباره منشا صدا و جزئیات آن اظهار نظر نکرده است.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.