حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های آمریکا در منطقه

خبرگزاری تسنیم شنبه 16 خرداد 1405 - 09:45
درپی تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به سیریک‌وقشم، پایگاه‌های دشمن درمنطقه مورد اصابت موشک‌های هوافضا قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: به‌دنبال تجاوز ارتش کودک‌کش و تروریستی آمریکا به سیریک و جزیره قشم، پایگاه‌های دشمن در منطقه مورد اصابت موشک‌های هوافضا قرار گرفتند.

 

متن کامل اطلاعیه روابط عمومی سپاه به‌شرح زیر است:

بسم اللّه القاصم الجبّارین
فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ

ساعت 01.30 بامداد امروز [شنبه] چهار فروند نفتکش متخلف با تحریک و هدایت ارتش متجاوز آمریکا بدون هماهنگی و بدون توجه به اخطارهای مقرر نیروی دریایی سپاه، قصد خروج غیرقانونی از تنگه هرمز را داشتند که پس از اخطار، یکی از نفتکش‌ها مورد هدف واقع و متوقف شد و دیگر شناورهای متخلف به عقب برگشتند.

به‌دنبال این واقعه ساعت دو، پهپادهای آمریکایی یک دکل مخابراتی در قشم و یک دکل را در سیریک مورد اصابت دو پرتابه قرار دادند، در پاسخ به تجاوز ارتش کودک‌کش آمریکا بلافاصله دو پایگاه هوایی آمریکا در کویت به‌نامهای علی‌السالم و تأسیسات مهم باقی‌مانده در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین هدف آتش موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه واقع شدند.

به دشمن متجاوز و کودک‌کش اخطار می‌کنیم؛ در صورت تکرار این شرارت‌ها به پاسخ محدود اکتفا نخواهد شد. مسئول عواقب بسته شدن کامل تنگه هرمز به‌روی خروج نفت و گاز شما خواهید بود.

و ماالنصر الّا من عند اللّه العزیز الحکیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/+

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.