اردوی تیم ملی تیراندازی در ماده اسکیت با حضور چهار ورزشکار در تهران برگزار میشود.
به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، دور جدید اردوی تیم ملی اسکیت از فردا (یکشنبه)، 17 خرداد ماه در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی آغاز میشود و تا 29 خرداد ماه ادامه دارد.
از سوی فرشید عبدالمحمدی مربی تیم ملی اسکیت، سعیده فتحی از تهران، امیر محمد دادگر از تهران، علی دوستی از مازندران و عبدالقادیر شیر محمدی از گلستان در اردو حضور خواهند داشت.
منبع خبر "
ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.