هوای ۴ شهر خوزستان ناسالم شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 11:29
اهواز - کیفیت هوا در چهار شهر خوزستان امروز شنبه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ساعت ۰۸:۰۰ صبح شنبه ۱۶ خرداد، شاخص کیفیت هوا بر پایه اندازه‌گیری ذرات معلق ۲.۵ میکرون در ایستگاه‌های گتوند ۱۱۰، شوشتر ۱۲۰، بهبهان ۱۳۰ و هندیجان ۱۰۶ میکروگرم بر مترمکعب ثبت شد که این ارقام وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

هوای اهواز، شوش، مسجدسلیمان، آبادان، خرمشهر، شادگان، رامهرمز و آغاجاری در شرایط قابل قبول و زرد قرار داشته است.

هیچ‌یک از شهرهای استان در این بازه زمانی به وضعیت پاک و سبز نرسیده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.