بهسازی آسفالت پل روگذر و سه‌راهی شهر چغادک آغاز شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 12:20
بوشهر- بخشدار چغادک از آغاز اجرای عملیات بهسازی و ترمیم آسفالت پل روگذر و سه راهی شهر چغادک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن هاشمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبات و درخواست‌های مکرر شهروندان در خصوص وضعیت نامناسب آسفالت این محدوده اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در راستای ارتقای ایمنی تردد، عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفت و در حال انجام است.

بخشدار چغادک هدف از اجرای این پروژه را افزایش ایمنی عبور و مرور، کاهش خطرات ناشی از تصادفات، تسهیل تردد شهروندان و جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و رفع مشکلات زیرساختی از اولویت‌های مدیریت بخش است.

هاشمی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بوشهر در اجرای این عملیات، بیان کرد: تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در رفع مشکلات زیرساختی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دارد و امیدواریم این روند در راستای توسعه و آبادانی منطقه تداوم یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.