نهاد مدیریت خلیج فارس: عبور ایمن برای ناوگان تجاری فراهم می‌کنیم

الف یکشنبه 17 خرداد 1405 - 15:16
نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس با انتشار عکسی نوشت: علیرغم جنگ تجاوزکارانه ایالات متحده و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران و محدودیت‌های ناشی از شرایط جنگ، پی‌جی‌اس‌ای در تلاش است در همکاری با نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران، عبوری ایمن برای کشتی‌های تجاری فراهم کند.

به گزارش فارس،‌ نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس با انتشار عکسی نوشت: علیرغم جنگ تجاوزکارانه ایالات متحده و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران و محدودیت‌های ناشی از شرایط جنگ، پی‌جی‌اس‌ای در تلاش است در همکاری با نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران، عبوری ایمن برای کشتی‌های تجاری فراهم کند. از نمونه‌های ابراز تشکر کشتی‌ها بعد از عبور از تنگه هرمز.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.