زمین‌گیر شدن شرور متواری در رامسر

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:50
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی شرارت‌های متعدد یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار در سطح شهرستان رامسر، مراتب دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ مصطفی بابایی در تشریح این خبر اظهار کرد: این فرد شرور که از اراذل منطقه بود و سوابق متعدد کیفری تجاوز به عنف، خفتگیری، سرقت و چاقوکشی در پرونده داشت، با اقدامات اطلاعاتی ماموران، مخفیگاه وی در مناطق کوهستانی شهرستان رامسر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر تصریح کرد: با توجه به شرارت‌های مکرر و ایجاد ناامنی توسط این فرد، مأموران پس از هماهنگی قضایی و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم بلافاصله بازداشت و تحت الحفظ به مرکز درمانی منتقل شد، گفت: پرونده این متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس در روز دوشنبه ۱۸ خرداد، سرهنگ بابایی تأکید کرد: امنیت خط قرمز پلیس است و به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه نخواهیم داد با اقدامات شرورانه، آرامش شهروندان را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.